..

Tjaa alla bloggläsare ;) Åkte förut och mötte pernilla i bålsta elles pappa körde oss till jakan och sen tog vi tåget därifrån :) Bussen skulle sen inte gå fören om typ 55 min :S Så vi tog 552 till okq8 och köpte läsk och sånt sen kom bussen :P Åkte till mickis sen blev det mäst chill ute och sånt sen kom vi in för typ en timme sen :P vi har suttit vid datan, jocke blev oxå typ sur på mig förut för vi inte kunde komma men försöker lösa det nu oxå , han skulle logga msn senare så ah vi får se hur det går lixom ^^ Nu ligger elle och pernilla i sängen och typ svullar och lyssnar på musik, vi kanske ska ta några bilder sen så då kommer det säkert upp här hoppas jag ;P Men i morgon kanske jag ska träffa nico om jag orkar :P bloggar senare oxå:P puss cya!♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

fint att du har stavat fel på din header..

2009-09-06 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0