Dåliguppdaterning

Tjoo :) Har inte bloggat sen i lördags:/ I lördags vaknade jag i idas säng med ida och danny på golvet ^^ Chill på dan sen kom lovisa vi drog till ica och köpta massa saker hehe. Sen va vi typ ute på kvällen och sen drog vi in och såg på film och spelade kort :) Somnade typ 3 x)

Vaknade av att fucking lovisa väkte mig ! Sen drog vi till stan och jag köpte näspiercing :D Sen drog jag och ida och kolla på skor medans de andra drog hem :) Sen på kvällen kollade jag ida och danny på film :) Sen drog danny då spelade vi kort med oskar :D Och bästaste idamålade mina naglar rosa :D och jag hennes :)

Vaknade 8 idag -.- Skulle med ida och oskar till skolan och danny följde med :) Sen ko mvi till skollan  men jag och danny ville inte gå in i klassrummet så vi väntade utanför :P  Sen kom en lärare och sa att vi inte fick vara där men jag sa att vi har frågat. Sen slängde dom ut oss :S så vi drog till nicoo till melinda och va där :) Sen drog vi till donken och åt. Melinda skolkade från skolan så hon följde med till idas :) Sen gick vi in och dom fick största dampen typ :S Sen slängde dom ut oss igen och sen gick vi in igen haha x) Då kom rektorn och dampade som fan :S Då drog vi till lidle och sen tillbaka till skolan :) Sen skulle jag säga ida en sak och bad henne komma och då blev han sur, sen satt vi utanför och danny släppte ut luft ur ett däck och då kom dom ut igen. De frågade vrf melinda inte var i skolan då ringde dom och kollade upp det och fick reda på att hon inte hade det. Asso palla :S Fett trög skola ! Sen kom sussi och hämtade oss. När vi kom hemma käkade jag och ida glass got :D Ska hem idag oxå :( bloggar hemma puss!

Älskar dej (a)

Dom dissade oss och drog hem-.-

Söötaste ida på bussen !<3

hehe jag x)

Vi bakade paj i Lördags ! :D

bby<3

hihi mitt idas och dannys ^^<3

Kommentarer
Postat av: Idaaaaaa :)

haha, sjukt rolig helg de var :)<3

2009-09-22 @ 14:59:52
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0