Dålig uppdatering sry !

Vaknade vid 12 idag av att mamma väkte mig -.- vuxna fattar inte att tonåringar är uppe på kvällen/natten och sover typ halva dan :S I alla fall va tvungen att göra läxa, åt och sen hittade jag inte boken så såg på idol tills mamma kom hem sen hittade jag den pluggade sen skrev jag ner svaren skrev rent dom på datan sen taggade jag och natti till handlarn och köpte mjölk, mjöl, vanlijvisp och blåder/hallon för hon och jag ska göra paj senare :D <3 Ska typ fortsätta med tråkiga non -.- hatar läxor :S Har blivit ganska dålig på att uppdatera men jag vet riktigt inte vad jag ska skriva om ? ge mig lite tips :) Ska fortsätta nu med läxa bloggar senare cya bitchees;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0