bra humör ;)

Tjaaaa alla ;) vaknade i morse va på toppen humör ;P fixade mig lyssnade på musik typ dansade och passa x) haha sen drog jag till bussen och då blev jag på sämre humör för bussen kom aldrig lr så va den väldigt seg men försökte hålla humöret  upp :D och det gick som tur va ! skolan va tråkigt fast frida och jag flumma som vanligt ^^ haha sen på engelskan sista lektionen så hade vi typ ett nationelltprov haha fett svårt fatta typ inget ^^ men aha det är livet ;P Tog bussen sen kom jag hem satte på musik och typ satt vid datan och massa ^^ YESS ;) haha ah men ska inte tråka ut er mer nu men kanske senare lr ja jag är altid rolig men haha som ni märker är jag lite konstig med bloggar senare så kolla då ! ;) goodd bye bitcheeess ;)  ♥ 

tog massa bilder oxå lillsyrran hjälpte mig söötnos ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0