kändabloggare !

 Paulina - paow
http://www.paow.se/, jag brukar läsa hennes blogg och jag tycker att hon är en jätte gullig tjej med bra kläd smak, och verkar inte vara som alla andra bitchiga och så :) Hon skiter i vad andra tycker om henne hon e sig själv! :) Hon använder inte för mkt smink utan lagom jag tycker hon e jätte fin :)  Och hennes blogg är jätte bra och så :)
Desiree - dessie
http://www.dessie.se/ Jag tror hon skulle vara en jätte gullig tjej om hon inte föörsökte va som kissie. Jag tycker oxå hennes blogg är bra men hon verkar lite bitchig och verkar ha kissie som förebild dt tycker jag e mindre bra :) Hon har tagit plastikpoperationer och jag fattar inte hon skulle va jätte sööt om hon inte gjorde det. Hon använder inte för mkt smink, Hon har ett fint ansikte som hon ska vara rädd om co hinte förstöra! :) Hon har bra klädsmak och så oxå , läser hennes blogg :)
Alexandra - kissie
http://kissies.se/, ja vart ska man börja ? enligt rykterna så blev hon mobbad när hon va yngre och sen när hon börjar gymnasiet förändras hon helt . Då ville hon synas men vem vill synas på det här settet?  Hon förstör sitt liv och gör plastikoperationer (stavnig?) och förstorar läpparna som man typ ser ut som en anka det är inte äns snyckt ? jag tror alla håller med mig där lr ? hon använder för mkt smink. Hon verkar så bitchig och tror att hon e snyggast, bäst vackrast och att allt bara handllar om  henne men lixom hallå väx upp liksom ? allt handlar inte om dej ? och sen att hon redigerar sina ben smalare lixom är hon inte nöjd me sina ben lr ? man ser det tydligt och alla påpekar det hon gjorde det enbart för att få fler besökare, handlar allt om det lr ? tydligen tänk lite på ditt rykte :) hoppas du fattar vad du håller på med snart :)


Det va det jag tyckte m dom. Men jag gillar inte skvaller bloggarna som snackar skit om dom bara för dom e kända genom sin blogg och ni vill bli det genom att snacka skit och va elaka. Om folk vill veta saker om dom så kan dom ju förfan läsa deras bloggar istället ? Ni gör det här enbart bara för att få pengar. Men ni förkänar dom pengarna inte ens ni får pengar för att snacka skit lixom om ni ens får pengar? :O Jag hoppas ni blir nerstängda snart så ni fattar vad ni sårar dom om ni läser deras blogg vad dom tycker om det om inte gör det ! så sluta upp med det dr det är bara taskigt och omoget! :) självklart finns det fler kända bloggare men det är mest dom jag läser som jag har lagt upp :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desirée har inte plastikopererat sig :p hon har bara fyllt läpparna, men det är ingen operation, det är bara tillfälligt

2009-09-11 @ 19:56:11
Postat av: llll

nej, både dessie och kissie har för mycke smink! ;)

2009-09-13 @ 23:03:25
URL: http://lizeette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0