bip test? -.-

Vaknade vid typ kvart i sju som vanligt asso ;P Gick upp sminkade mig åt borsta tänderna och sen tagga till skolan :) Sen kom eve vi taggade till språket tråkigt vadet där vi hade vikarie och vi hade nån tävling -.- Sen matte jobbade typ inget sov typ va fett tröttt ^^Sen no hämtade ocå min läxa på träffen så kunde lämna in den i tid dukig jag är va ? (a) hhahaha sen lunch åt i matsalen för typ 2 gången sen skolan börja efter sommarlovet men maten suger :S Sen bild läraren fick damp som vanligt ? Sen typ ringde min telefon med dolt så då va jag bara tvungen att svara och då dampar hon som fan på mig. Hon har serri problem ? ;O Sen fucking idrtott hade nått bip test lr vad det heter ;P Jag sprang med eve det va typ 2 km vi fick kommer inte i håg haha ;P Men vår kondis va i alla fall dålig typ fatta nada ! Sen bytte om,

drog till bussen kom hem för typ 10 min sen ? Satte mig här ska snart ducha och sen äte och sen dra till bussen till träffen ska ju jobba på sjuornas disco haha det ska bli kul ;D Sen efter kanske jag ska vara med ellebby<3 fast det beror på när discot slutar :/ Ska hoppa in i en duch fast först läsa några andras bloggar mina favvos ;) <33 vill ni veta vilka haha sucer tror ni det själv ? haha :P cya biiitches ;)♥

thats my clothes to day ;)
rosa linne från ginatricot
legings från h&m
Skärp vet inte vart det kommer ifrån är syrrans ;)
Tröja från kappahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0