är men duktig lr ?

Vaknade vid 10 över 7 bussen skulle gå 35 så fixade mig och sen drog till bussen, fett trött idag asso :S först hade vid träslöjd jag och frida gör en skål i typ metal lr nått ? sen skulle man slå på metal beten med en hammare och då fick vi typ kramp i armen :P Sen no tråkigt såg på en film och jag satt och smsa :P Sen lunch käka på träffen sen drog jag och frida till ica köpte tuggmi :) me love!

Sen när vi skulle gå till svenskan så klämde jag mitt finger i en dörr så det börja blöda och blev svullet och blått :S smidig jag är asso haha ^^ Så gick till syster under svenska haha palla va med på den :P syster satte på bandage och tejp, sen skulle jag typ gå med handen på axeln för det  va ngt men gjorde inte det för då skulle alla fråga vad som har hänt och massa skit :P

Sen stack jag till svenskan och där hade dom nått test så jag gjorde bara typ 5 ord sen slutade vid :) Sen matte kunde ju inte jobba eftersom jag gjorde illa mun högra hand skillad jag är asså^^ Sen följde eve med och fråga ronny en sak om provet i morgon.

Sen drog jag till bussen somnade typ :P Kom hem titta på mtv och köpte choklad men orkar typ inte äta mår fett illa , mådde illa när jag satt på bussenoch nu har det fortsatt så -.- Somnade en stund oxå har precis pluggat lite tänkte ladda ner nån bra film och kolla på nån som har nått tips ? Chill hemma ikväll får se om det blir skola i morgon, skulle ju jobba på träffen som jag hade sett fram emot men på dan äre ju viksjöjoggen -.- så vet inte det beror på hur jag mår i morgon men ska leta filmer nu bloggar kanske senare cya bitchees ;) ♥


ah vad ska man säga ? så sexig är min hand nu ^^ hoppas det går över tills i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0