utgång ikväll :D

nemen tjaa alla glada ! :D för en stund sen så kom jag hem till pappa vi va och hyrde film och så:) åt på donken oxå (a) sen när jag kom hem stog det typ ambulans och akutbil utanför fast de har åkt nu :P sitter och dunkar musik min favoritlåt lr har blivit beroende av den som jag la upp förut :P så ah det e väll kul :P snart kommer pappa micke isabelle och minella hit då har de med sig mitt smink (a) :D så ska sminka mej då, ikväll tror jag att jag ska dra ut och träffa elle jocke marcus och några till vete fan vilka då ^^ så det blir väll kul :P nu ska jag fortsätta gå runt och dansa och sånt :P hhaha ni ska se hur jag ser ut omg :P så hörs hoppas jag innan jag drar ut :) i know you love me!


mjukisar idag men vet inte om jag ska ha mina rosa lr svarta, nån som kan hjälpa mig ? kommentera då rosa lr svart tack (k) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha rosa mjukisarna !

2009-10-27 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0