trött och sliten idag :(

som rubriken säger är sjukt trött och sliten idag inte braa :/ men ska försöka berätta vad som hänt idag :) micke väkte mig i morse eftersom mitt alarm inte hade ringt :S så sminkade mig missade min första buss så fick ta en 10 min senare han till skolan som tur va haha x) så först så mötte frida och jessica mig i skolan och jag och jessica gick in på lektionen :P vi gjorde typ inget på språket så vi fick gå tidigare ;P Sen blev det ju matte sskita tråkigt satt typ och ritade och lyssnade på musik hela tiden ^^ Och sen hade man ju tråkig no ronny hade damp svär ;S blev lunch tillslut och och frida ville inte äta i skolan så vi drog till ica och käkade korv ;P tillslut skulle vi ha dans -.- fick dansa med skit många flum och teåkigt vare :S

drog till bussen och nu är jag enkligen hemma (L) sitter härm och har skiit ont i magen och huvudet :( inte bra !  på en fredag desutom :( men får ju öndå inte gå ut så det gör inget :P ska fråga om jag får gå inte i mrogon kisses ♥  


jjaa ni ser väll vad jag har på mig ? enkla mjukisar och tröja ;)
ni kanske har märkt att jag alltid tar bilder med min webbcam på datan med det e för jag e så lat och inte pallar lägga upp bilder från datan för sladden e borta lr så orkar jag inte men ska bli bättre med det, men nu ska jag ta det lugnt så hörs senare helt enkelt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0