thahah

Som ni läste i förra inlägget kanske jag va lite sur men så kan jag också vara ;P Har gjort läxa tråkig engelska men jag e snart klar så ska se på andra avenyn sen :) ska duscha oxå mhh älskar det ! :D hiihi har smsat med g***** oxå och några till men jag säger inga namn få då blire som i skolan att alla tror att vi är på g när vi smsar ? tzzz vilket skämt asso då skulle jag vara på g med jävlig många asso ;) nicee lr inte x) så sluta upp med det där det är bara omoget ? sprida massa rykten ? aja nu kommer den glada jossa fram igen :D mamma ska baka äpplpaj snart så det blir myss nån som vill vara med haha x) mi nlillasyster kanske har brytitsvanskotan :/ för hon typ ramlade och så, så får se hur det går :P Ska bestämma vad jag ska ha för klader oxå i morgon så hörs senare kisses!♥

liten bild på mina kläder jag har på mig men nu ropar mamma ska göra läxa hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla typ vika ut sig :S

2009-10-15 @ 17:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0