svar på tal!

okej vissa har inte fattat vad jag har snackat om på ett inlägg som jag gjorde idag så nu förklarar jag :
Det är ju nån som har sagt till min mamma att jag har sagt saker om carro på min blogg. Jag har inte fått utegångsförbud pga det. fattar inte vrf det är min blogg lixom skriver vad jag vill ?

 och du som kommenterade typ vrf jag skriver om carro om jag inte bryr mig om. Okej min blogg visar jag mina känslor och säger vad jag tycker om folk så att de inte gör samma tabbe som jag och blir kompis med carro. Och i min blogg skriver jag exakt vad jag vill så låt mig... och ett tips innan du kommenterar nästa gång skriv ditt namn ich vem du är om du står för det du säger annars kan du låta bli och läsa min blogg och sen vara tyst om det inte är ngt vettigt du vill säga !

Kommentarer
Postat av: jenna

Taack :)<3

2009-10-15 @ 20:26:45
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0