svar på tal

Har fått en del bra och dåliga kommentarer
lars-olof sluta kommentera hur jag skriver tack det e min blogg jag ha inte bätt dej läs den. Om du inte fattar lr behöver slänga dit en dum kommentar så sluta med det.

Har fått bra kommentarer oxå kommer inte ihåg vad de heter då men ah ^^
På min header har jag brunt hår för jag färgade till det förut men nu ska jag färga tillbaka till min vanliga hår färg asso ljusare än vad jag redan har nu :)

Många har oxå kommenterat bra blogg osv..
Ni kan ställa normala frågor som alla gör förutom lars-olof. Så tack alla för sina fina kommenteraer som jag älskar :) Har börjat fått ganska många kommentarer nu och min statistik ökar and i love it ! Fortsätt kommentera älskar att svara på vissa i alla fall i så fall gör jag ett inlägg om det. Med vad ni heter och om ni skriver ut eran blogg :) love you!<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din blogg e jätte bra !

2009-10-27 @ 15:54:22
Postat av: Lars-Olof

you know you love me

2009-10-27 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0