städa...

okej som jag lovade igår så skulle jag berätta vrf pernilla inte kunde komma hon skulle på bio med sin familj så hon va tyvär inte med :( I allafall så vaknade jag vid 12 idag :/ mamma väkte mig gick i allafall upp åt

sen drog jag till lidle och köpte yougurt (staving?) och godis till alla i familjen kommer bilder senare ;) Hon i kassan räknade typ fel det skulle typ bli 146:- fast det blev 76:- jag bara äh okej ? och vi köpte typ 13 yougurtar och vi behövde bara betala för en såg jag på kvittot haha vi bra jag är :) köpte också två tårtbitar till mamma och micke och lite saker på apoteket :)

Sen när jag kom hem har vi typ stadat städat städat hela huset jag fick städa mitt rum, nattis rum, båda toaletterna och vardagsrummet sånt e livet när man bor i ett STORT hus mamma och jag tog typ hälften var fast hon fick typ ta ett rum mera hhaha snäll jag är då ^^ vi städade för natti ska ta medd två kompisar hem moa och nån kille vet inte vad han heter då ^^ och nu håller jag på att ladda ner filmer tills ikväll.. eftersom pernilla inte kunde göra ngt av olika anledningar som ni inte kommer få vet :) cya!♥


mitt rum städat och fint ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0