ska jag börja med dagens fråga ?

Tjatja ;) nu sitter jag här och chillar i soffan ;D jag har gjort en sak som mamma ville att jag skulle göra ;) har kollat på mtv och andra avenyn oxå ;) tagit lite bilder och så ;) ska jag vara med frida och elle efter maten men jag har glömt allt mitt smink hos elle så får be henne ta med det till frida sen så får jag för hoppningsvis låna a natti :D <3 har läst lite bloggar och sånt oxå :P Lite svårt att bestämma mig vad ajg ska ha ikväl antingen klackar med jeans legings från gina eller rosa mjukisar  ? vad tycker nu ? :D

Juste jag tänkte börja med veckans fråga eftersom ni är bra på att kommentera, lr får se om jag gör det men håll ögonen öppna. Den som svarar rätt på frågan får en länkning ;)kisses<33


Tycker nu att jag ska börja med veckans fråga ? i så fall kommer det en fråga varje måndag och jag länkar varje fredag ? för då är det helg och då blire kul ju ?  Så kommentera om ni vill ha det och vilken dag den ska sluta;)(juste man ser skit blek ut i min webb fast e inte så vit i verkligheten :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0