sjukt rolig kväll på träffen !

kom nyss hem  e sjukt trött men kvällen har vart roligt ;) okej allt började med att jag drog hem till mamma efter skolan och skulle möta natti för vi skulle äta men det blev ändrade planer :) så jag drog själv ner till ica och köpte korv ^^ sen mötte jag frida och det hade hänt lite saker som vi pratade om innan vi gick in på träffen saker ni aldrig kommer få veta  ;) i allafall blev det ju träffen jag och frida gjorde en skräckfilm med några som jobbade på träffen lr ah jag filmade och frida va typ en mördare haha fan va jag garvade roligaste ! ska lägga in den nån dag men inte nu e sjukt trött, iallafall så gick jag frida och kattis in i skolan för frida skulle hämta en bok och då vare typ föräldrar möte och frida satte typ på värstahöga musiken och släckte  lampor och sånt haha sjukt kul x) sen skulle jag typ går och ge en toast till en och så typ råkade jag kasta iväg hela makan hahaa så den hamlade på golvet frida och jag dog ni skulle ha sett asso ^^ roligaste kvällen på träffen asso :D sen drog jag te bussen natti mötte mig i jakan lr hon va så seg så vi missade bussen så va sprang till en annan hållplats som den skulle komma till då han vi ^^ Så kom hem för en stund sen och har tränignsverk och trött ska lägga mig i soffan och vila/ sova och se på film pappa kommer ju oxå hem senare :) så godnatt kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0