paj!

Tjaa, kom in i duschen lite sent fasnade med att chatta med några men tillslut kom jag in i duschen ^^ det va skit skönt ^^ fick nyss ett smsa av syrran att det finns äppelpaj ! :D så ska nog gå och ta lite nu innan det tar slut hahah ^^ vete fan vad jag ska göra på fredag ! ingen kan göra ngt  men på lördag blire mickis och elle och vi ska ** **** kan inte skriva allt här vet ni ju eftersom det finns vissa som läser bloggen som inte behöver veta vad och vart vi ska vara hihi.. om jag får gå ut eftersom jag har utegångsförbud mamma sa att jag kanske har det i helgen också ! fuck off att jag tänker sitta inne på en lördag lr fredag händer aldrig! så vem vill göra ngt på fredag ? i så fall smsa mig :D lr kommentera aja nu ska jag ta paj hörs senare kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0