ont i dag igen :(

tjaa alla som är i skolan nu hahah :) själv slutade jag 11 ;) men nu ska jag inte retas här och min dag började med att jag vaknade av att min lillasyter väkte mig -.- gick upp sminkade mig sen sprang till bussen :/

 kom till skolan frida hade försovit sig så väntade på henne i typ en timme -.- sen kom hon tillslut vi mötte mickis för hon skulle ha omprov medans va jag på eng och gjorde en sak jag missat och frida va på svenskan :P när vi blev klara skulle frida ha matte och jag och mickis gjorde ingte :P t

og bussen 10 över 11 kom hem för ett tag sen har tagit en yogurt och har jätte ont i magen ondare än igår :( så ksa titta på  riverside och andra avenyn nu kisses♥

en lite bild oxå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0