nu har jag färgat håret :)

Nu är jag enkligen hemma igen :) missade bussen förut så va tvungen att cyklaa skit kallt men bra motion :) så cyklade tid och så slingade de mitt hår ljust :) sen nu när jag kom hem städade jag i mitt tum eftersom ida är på väg :D<3 så nu har jag oxå sminkat mig och så ^^ Vet inte vad ajg ska göra den stunden som e kvar tills idag kommer men jag kommer väll på ngt visst ? bloggar senare när ida kommit lr ikväll kisses<3

 
En liten kommentar kanske ? :) <3
(man ser inte så mkt i camen man ser bara uppe på huvudet men det e så typ över hela håret) :P

Kommentarer
Postat av: Pillis

åhhh gud va fint de blev!<33

2009-10-28 @ 17:17:21
URL: http://pernillahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0