notgood

god morgon alla! lr ah det är ju mitt på dan så god förmiddag ^^ hann inte skriva igår för när elle va klar å toa chattade vi med p och c inte värt att nämna namnen på min blgg och mickis :D <3 blev lite bråka med c och p för jag fattade inte vrf de skickar sin kompis på mig när det är dom som håller på ? henne kompis säger lixom att hon ska slå mig och skit :S aja palla bry k´mig och sen logga jag in på msn efter det och då öppnar csin mun och säger massa saker när hennes kompis säger att jag inte ska säga ngt till C aja cp :S orka bry mig om de ! mogna att skicka sin kompis visst ? så elle och jag satt i alla fall vid  datan på kvällen skulle ha sätt en skräck film men vi orkade typ inte :P så vi somnade ^^ elle din lilla mormor vaknade vid 10 -.- men jag somnade om hhaha x) sen vid kvart i 2 åt vi frukost och sånt ^^ senkom elles pappa och hämtade elle då städade jag mitt rum och sen pluggade-.- har ju prov i morgon -.- ska fortätta plugga snat och mamma fixar fika för vi har besök :P har skit ont i magen mens verk inte kul -.- ska försöka gå till skolan i morgon i allafall :P vi hörs senare ;) <3


bild från igår tyckte ni behövde se mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0