myskväll

Nemen gud vilket sk*it väder det är ute .. Efter maten tog jag och mamma bussen lr vi va tvugna att springa till bussen annars skulle vi inte hinna och det spöregnade ute så man blev typ helt blöt ! vi tog bussen till jakan hyrde 4 filmer :) När vi kom hem tog vi fram chips, godis och läsk och tittade på ett program p åtv som håller på just nu :) Lr ah det e paus nu :) Gillar verkligen inte när det e kallt ute man e bara hemma lr inne och kan inte vara ute det e så tråkigt tycker jag ! :( så jag sitter i myskläder alltså mina rosa mjukisar, t-shirt och aik tröja :) senare blire väll film och mys :) KAsnke ska med mamma till ikea i morgon så det blir ruuligt :D nu börjar programet å ska springa haha lr inte springa direkt menmen... hörs senare ;) <3

fast det e skönt oxå att bara va hemma och sitta i sina myskläder ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0