my day !

sry för jag inte skriver fören nu men ni får väll stå ut det är ju min blogg? haha ^^ Okej nu ska nu få veta hur min underbara dag har varit ^^
okej jag vaknade vid 10 över 7 och min buss skulle gå halv, så det blev en stressig morgon som vanligt ^^ Sminkade mig tog ett glas oboy ! :) me love!  Sen tog jag och natti selsis till bussen :) bussen va försenad som vanligt -.- så missade bussen men han till skolan i tid ändå ^^

frida mötte mig i skolan idag haha första gången på länge, det brukar alltid vara jag som väntar på henne ju :P ah vi hade engelska vi va i data salen och skulle göra saker på skolia som jag redan va klar med då ^^ så jag gjorde nått annat :P Sen blev det no vi gjorde nån labb:P  Sen idrott vi hade rondellen ^^ man va 2 och 2 jag och frida så skulle en göra en övning medans den andra sprang ;) och jessica fick inte vara med mig och frida och fick vara med marcus -.-

hände massa saker oxå som jag inte kommer ta upp här pga olika andlednignar det är jui nån som har pratat med min mamma om vad jag har skrivit till carro så moget -.- så nu kommer jag bli mer och mer hemlig på min blogg och inte skriva exact vad jag ska göra på helgerna ! det får ni stå ut med om ni blir sura bli det på den som skvallrat !

aja slutade efter idrotten i allafall :) halv dag :P vi gick och åt i mat salen med jessica och frida lr ah, vi fick inte sitta i det andra rummet som man kan äta i för det hade tydligen vart bråk där inne vete fan :S men då fick vi största damp och sa att vi ville sitta där inne för att det inte fanns några platser... men det fick vi inte då blev jessica skit arg så hon gick ut med brikan och allt och så satt vi på golvet och åt utanför matslaen så jävla skön hon är asså ^^ men då kom lärare och blev skit arga på oss så vi fick gå in i matsalen igen haha ^^ sen typ gick vi upp i personalrummet och kopierade lite ^^

Sen blev det åka hem när jag kom hem va ingen hemma så gick in i mitt rum satt vid datan och lyssnade på musik och gjorde matten har precis gjort klart no oxå så duktig jag är då ^^ chillar hemma ikväll eftersom man har utegångsförbud och kasnke ehller inte får gå ut i helgen det suger... nu ska jag göra ngt så hörs senare ! :) kisses♥


outefit idag
svart tröja (vet inte vart ifrån) 149:-
rosa/rött linne från gina 199:-
 jeans (fast har mina rosa mjukisar på bilden) från gina 500:-
svarta stövlar från skopunkten 699:-

Kommentarer
Postat av: jenna

söööt blogg <3

2009-10-15 @ 16:04:17
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0