min kväll då...

Nu är jag hemma hänt lite saker ikväll ska berätta vad.
Drog ju som sagt till elle komtill henne. Vi sminkade oss och sånt eftersom jag glömt mitt smink där :P

Sen snakcade jag med mickis och hon va med jenni. Så jag frågade om de ville hänka med till barkarby och vara med micke och jocke och alla deras kompisar. Så vi mötte de vid busshållplatsen. För micke och jocke sa att vi skulle möta de om en halv timme typ :P Så aha vi tog bussen kom til barkarbyskolan.

Satt och väntade i en och en halv fucking timme. Fast vi hade kul ändå medans :P Så jag typ ringde de och massa saker. Sen de kommer och typ inte säger ngt inte äns hej. Sen de drar och säger att de kommer snart. Deras kompis stannar med oss. Sen de ringer och säger vi ska komma och möta de. Så vi drar när vi träffar de så säger de inte ett jävla piss. Så de går bara iväg och så drar vi till busshållplatsen. Asso jag blev så jävla lak man behandlar inte tjejer så ! inte äns säger hej då lr nått vad fan är det för stil ? Så jag smsar de och skit. Men de hade tydligen stängt av mobilerna. Sen de smsar och frågar vad jag gör och gör hjärtan och sånt. Jag bara ringer och säger vad fan de håller på med och säger allt typ att vi fick vänta på de och sne de bara drar och allt. Så e skit ak på de nu det kan fan dra åt helvet. Trodde fande va mognare än såå men hade väll fel... Aja tänker inte slösa min fucking tid på de mer!

Så jag och elle drog till ica och sen polisen kom och snackade med oss typ... Sen kom pappa och hämtade körde hem elle och sen hämta natti. Sitter här nu och e skit trött och arg. Så pallar inte blogga mer idag så hörs i morgon säkert. skiter i om jocke och micke ser det här har redan sagt vad jag tycker om de till de ! så ah som sagt hörs i morgon säkert.

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof

"sen de drar" "sen de ringer" bra svenska tjejen

2009-10-27 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0