mer bilder visst ?

Kollade igenom min blogg och tycker jag har blivit dålig på att lägga upp bilder visst ? Jag tycker det är roligare att läsa någons blogg om den har bilder och sånt tycker inte ni det ? :) så jag tänkte ta några bilder ikväll när vi är ute så får ni det när jag kommer hem :) så nu har jag lovat det i alla fall hoppas jag håller vad jag lover hehe :) men det e klart jag gör ^^ <33


drf lägger jag upp en bild som e tagen nu ! :) på förra bilden så jag skit blek ut men det va bara för jag gjorde någon efkt typ :P På den här bilden ser jag oxå lite blek ut men det e konstigt ljus i vardagsrummet :P<3


Kommentarer
Postat av: josse

på din header är du brunett? :)

2009-10-26 @ 18:24:29
URL: http://josefinostevik.blogg.se/
Postat av: Lars-Olof

sexy ass

2009-10-27 @ 12:21:04
Postat av: Anonym

kasnke inte bilder på dig när du ligger i din soffa och av någon anledning fotar dig själv liggandes på mage?

Men gärna andra bilder :)

2009-10-27 @ 15:44:20
Postat av: Anonym

mer bilder det e mycket roligare och läsa då tycker jag och det spelar ingen roll hur du tar bilderna ! :)

2009-10-27 @ 15:56:19
Postat av: Anonym

aa men glöm inte att inga bilder försvinner från internet

2009-10-27 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0