måla naglarna + locka håret

hejsan;) det va ett tag sen ;) jag har hunnit med mkt medns jag va bort tex tittat på ett program, gjort no läxan, lockt håret kommer bilder och målat naglana hatar attvara utan målade naglar :P men nu är allt bra haha :)
  
1. Borsta håret                   2. Sätt på locktången         
 
3. locka håret                 4. vola så blev man klar ! :)

Skulle aldrig kunna gå så i skolan då men ville testa hur jag såg ut ^^

Mina naglar oxå blev typ en guldfärg den här gången ^^ ville igentligen harosa men den va slut måste köpa ny nån dah :/ jag ska önska mig i julklapp sånn där sak som man fixar sina naglar franskmanikyr typ :P skiit snyggt säger jag bara ! :)
men nu ska jag gå och lägga mig e skit trött ! :) ska fråga mamma om jagfår gå till frissan och färga mitt hår nån dag i veckan :) kanske i morgon vem vet. Ni får veta det i morgon kisses♥

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-21 @ 11:02:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: ida

de blev fint :)<33

2009-10-21 @ 17:48:07
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0