lilla gmn...

.. säger jag bara, bara flr jag sa till dej att jag och elle va ovänner och sen dan efter blir vänner så får du damp ;S haha det är inte din sak lixom vrfbryr du dej ? bara för alla pratar skit om dej ? du är 92 och hänger med 94 du är fan patetisk har inga kompisar i din egen ålder. Ingen vill inte vara kompis med dej heller alla är det bara för de tycker synd om dej det är ända anledningen ;) livet är hårt gmn men det är sannaingen har hört flera som sagt det :/ jag fattar inte vrf jag inte har lämnat dej för länge sen lixom har slösat för mkt tid på dej som du inte är vrd!jag orkar inte medd ddej du är 17 och beter dej som 12  ? blir sur för allt... du säger att alla andra är falska som t.ex elle och frida men det är du som e den falskaste personen här du är inte perfekt som du tror ! jag tänker inte slösa min tid på dej mer i allafall ! mitt liv var perfekt innan du kom och den kommer bli mer perfekt när du går ! :)

så fuck you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0