läraren gått !

Nu har läraren enkligen dragit ^^ i allafall vaknade 7 i mrose fixade mig åt sen drog te bussen

första lektionen va engelska sen no och då typ fick vår vlärare damp på mig okej nu ska jag berätta vrf :
för jag stog och pratade med frida och sen ska alle h i min klass sätta sig på stolen och då drar jkag undan den så han ramlar och alla iklassen typ as gravar och då får han damp ! haha men det va skit kul ändå skiter i han x)

sen idrott då fick vår läare damp på mig igen sämst jag e idag då ^^ men jag höll på att smsa med E***** och då sa han att jag skullle lämna mífrån mig min mobil så jag gick och "la" bort den men istället la jag den i min fika och sen satte jag mig och då ramlade den självklart ut ur mig fika -.- så då blev han sur och bara :
vad äre för fel på dej
jag bara mkt !
haha damp ?

i alla fall sen lunch skita eklig mat i skolan tomatsoppa hatar det ;S sen frågade jag efter en killes nr i matsalen åt lollo och så fick jag det är man bäst ? haha klart ;) Sen hade vi svenska fick tillbaka uppsatserna fick G :D sjukt glad jag blev :) Sen äre en kille som heter andreas som smsar mig visste först inte vem det va men nu vet jag :)

 och nu har jag ju so -.- fast det e kul för det är bara jag eve frida och lollo som sitter i datasalen helt själva sjukt nicce ;) ingen gör det man ska typ alla siter och chattar och sånt ^^ vi e såå duktiga och vi slutar liksom om 30 min ;) typ halva tiden har gått :) Så nu ska jag typ fprtsätta med att göra ngt roligt :)

sen drar ajg hem te mamma hämtar datan (orkar inte sitta vid papppas den e inte bra min e bättre ofc )sen hem till pappa han e ju inte hemma ikväll lr han kommer hem senare då ^^ ska typ sitta vid datan käka nånstans och se på 2 filmer myys ;)blir inga bilder eftersom jag inte har några bilder på skolans data, och deras datorer e sjukt sega så vad ska man göra ? men hörs senare lr snart hehe ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0