Kort inlägg

kort inlägg nu igen x) okej jag drog hem te elle vi fixade oss hon åt osv :) sen drog vi till mickis och nadde va där sen dröjde mickis och elle framför spegeln för de visste inte vad det skulle ha på sig *suck*. Kom i väg tillslut:P  Jag skulle göra fusket på mobilen och mickis skulle ta mitt busskort så jag åkte fast så gick mickis och nadde ner och jag och elle tog bussen  så typ va vi på träffen för det va fett kallt ute sen flummade vi både på träffen och ute sen gick vi in i ett höghus och åkte hiss och sånt haha kul fredag va ? :P Sen skulle vi ta halv 12 bussen lr mickis sa att den gick då... men det va den sista 553 mot barkarby som gick, asso den vi såg åka som jag sa att vi skulle ta.. Så vi drog till jakan och elle bytte till nattbussen och jag till 541. Kom hem för ca 15 min sen har tvättat bort sminket och borstat tänderna ska typ sova nu är sjukt trött och i morgon kanke det blir b¨ålsta :) Juste lovade ju att berätta vrf pernila inte kunde komma för hon skulle typ på bio med sin familj och sen efter så vare för sent ;P u ska jag lägga mig i min sköna söng och sova :) det har blivit varmare i mitt rum nu oxå yippi ! :) okej kanske inte blev så kort inlägg då men ändå ;P Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0