kom nyss hem skit kallt ute !

tjena alla glada ;) När jag pluggat klart så sminkade jag mig och så åt. Sprang till bussen men den kom inte lr så va den jätte tidig -.- så fick sitta och vänta i en halv timme -.- mötte elle i jakan och vi va med gerges och hans kompisar chillade i jakan sen taggade alla vid 8 för det va skit kallt ut s jag och elle hänkade med gerges på tåget och sen tog jag bussen hem :) kom hem och frös skit mkt om fötterna okej jag får skylla mig själv om jag hade de skorna jag hade lixom sandaler ^^ inte bra :P när jag kom hem hamnade jag här ovanligt va ? :D sitter och smsar med massa folk om olika saker :P tittar igenom läxan lite oxå, e skit trött och vill sova men ska vara uppe ett tag till faktiskt :P men nu ska jag titta igenom läxa och sånt så hörs vi senare kisses!♥

bild tagen nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0