kallt !

Sitter här i mitt rum och FRYSER ! det e svin kallt i mitt rum och i hela huset + ute :/ fattar inte men nu har jag enkligen satt på värmnen så nu hoppas jag det blir i alla fall varmt och skönt i mitt rum :) Ska fråga om vi kan göra det i resten av huset annars går jag med jaka dygnet runt lixom :P och det går ju inte hehe x) Tycker det blivit varmare i skolan än förut, förut gick ju alla runt i jakor i skolan ^^ hatar kylan vill ha värme ! aja får vänta ett tag till lr föresten ett tag det e flera månader ? åhh hur ska stackas jossan stå ut i kylan ? jag klarar mig nog hoppas jag :) så håll tummarna ! :D vill ha sommar och sol inte vinter och snö/kyla :S

Vinten rasar utan bland våra fjällar...

sommartider hey hey sommartider... ge mig din hunger ge mig din hand nanana det är sommar tider till varn


jah vad tycker ni är bäst det e frågan så släng hit en kommentera ;) <3
Är det bäst att gå runt att frysa lr ha det varmt och skönt ? <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0