Ingen rubrik!

Fattar inte vrf jag har blivit så trött :O i allafall kom försent te första lektionen som va språk :( matte hade vikarie hatar han, han e så sträng ;S hade han i idrott oxå men det blev typ bara flumm då och massa bilder och sånt :P Sen tog jag och frida bussen te barkarby hon skulle te sin pappa och jag skulle hem :) när jag kom hem gav jag mamma masage guud va snäll jag är :D ! nu ska jag ducha och kolla bloggar senare blire Pernilla och Elle och kanske mickis<333 kulkul men vi vet inte vart vi ska vara än lr vad vi ska göra men vi kommer säkert på ngt och det blir alltid kul vad vi än gör ;) bloggar innan jag dra puss cya!<3

ah jag behlver inte säga mer ni ser ju på bilderna ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0