ingen filmkväll för mig inte..

Sitter här och har alment tråkigt -.- skulleha typ vart på filmkväll med elle och mickis hos micke och jocke tror jag och det skulle vara andra där oxå. Men fick inte :/ sen e elle sur bara för jag ocg markus smsa om henne igår pga en sak. wow stor grej att bli sur över. Vi sa inget taskigt om henne äns. aja det är bara vi som vet vad vi skrev så... :P

Nu sitter jag här har precis chattat med micke jocke och markus haha svär de har typ tagit droger lr druckit ngt xD  nä skoja bara de va typ flummiga men roliga :P men ikväll blire väll hemma och se på film och sånt. Min mobil e konstig så kan inte svara på sms så alla vet så ring istället ! :D<3 men nu ska jag fortsätta tråka så kommentera ;D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0