idol

tjaa ;) Nu sitter vi och kollar på idol, lr jag pallade inte så gick hit ;P och sen  kom oskar och casper, ska snart gå och kolla på idol på uttagningen när den är klart kommer inte erik åka han e ju bäst ;D Rabhie lr hur han stavas ska åka ut han e sämst haha nä nu ska jag inte vara taskig mot frida ;p men han suger faktikst hahaha, Sen ska vi ut och köra burken med micke och kanske hoppa studs matta när det är så här kallt ute, men vi klarar oss tror jag i allafall, men ah bloggar senare kisses<3

Min outfit idag :) + mjukisar
nattis tröja oxå ;P

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof

ooh du måste få många blickar med den outfiten

2009-10-30 @ 23:22:42
Postat av: Anonym

vaddåra ? ;O

2009-10-30 @ 23:28:21
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0