hissar och dissar

+ bilder :)
Jossan hissar rosa/blåa mjukis byxor. De är verkligen skit snygga och sköna !

I love att gå sådär okej jag har inte sån kiol men jag vill ha letar överallt ! tycker det  e skit snyggt att ha så ! :)

 jag hissar rosa kamera ! :) ska önska mig det i julklapp de är så fin. Kanske inte just den modellen men tog bara nån! 



Uggs, tycker inte de är så nsygga faktiskt fast det passar på vissa men inte på mig ! jag tycker det e tråkigt om alla går runt i lika dana skor, tycker själv de ser ut som stora tofflor.

 pälsjacka! tycker inte de är snygga alla tanter går runt i sånna ! inte för det e fel då men man ser ut som en tant. spela roll om det e äkta lr oäkta man ser ingen skillnad. fast om det e äkta så tycker jag att det är djurblågeri. Jag gillar i allafall inte päls.

 Sen kom vi till de stora tönt glasögonen som jag tycker är fula som dessi och kissi har ! tycker det är sk*it fula skulle aldrig kunna gå omkring med sånna never !

Läpförstorning. Det e grymt fult tycker jag. Fattar inte att t.ex kissi och amir kan göra det. Det borde göra ont och det är inte ett dugg snyggt vem vill se ut som en anka lixom ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0