hemma igen, ont i benen !

lovade ju att blogga när jag kom hänt hur det hade vart så nu är jag här :) okej pappa körde mig till frida vi drack energi dricka på vägen ner sen när vi kom dit vare massa som dansade träffade några i klassen och andra från andra skolor :) det va skit tråkigt där men stannade till halv 10 ändå inte för jag vet vrf då men ändå ^^ sen väntade vi på pappa vid ica då kom polisen och hade på sina blåa ljus ? lr vad det nu heter :P 
sen kom pappa då såg vi polisen igen i jakan :P kom hem bäddade sen dusha och nu sitter jag vid min syrras data för jag orkar inte sätta på min :P men nu ska jag sova e sjukt trött, har i alla fall sovmorgon till 20 över 9 :D yey ! som ni säkert märkte blev det inget bråk som alla sa som tu va ^^ god natt i know you love mee ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0