hemma från elle

tjaa, bloggade inget igår som ni kanske märket, åkte i allafall hem till frida vi drog till ica va där chillade och va inne på träffen, Sen hände massa saker som jag inte orkar prata om occh inte ta upp det på bloggen. Säger bara en sak jävla idiot rör du mig och frida igen jag svär jag dödar dej ! Sen efter så drog jag och frida till barkarby träffade micke och jocke och deras kompisar i barkarby en stund, tills bussen kom drog till viksjö mötte elle på bussen. Sen i viksjö träffade vi massa och sånt, sov hos elle oxå så kom hem för en stund sen,  nu orkar jag inte skriva mer e skiit trött och sånt så ska vila lite nu så hörs vi senare kisses<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt ? :O

2009-10-27 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0