hahah..

tjaa ;) vaknade 7 i morse :O och min buss går 23 över:O så fixade mig och sen drog jag till bussen och det snöade :O det är lixom bara oktober och det snöar fast det är blött på marken så det stannar inte kvar.. gillar snö men vill hällre ha sommar och varmt :) men i allafall kom till skolan då hade frida försovit sig så jag gick till bilden och vi skulle se på en tråkig film :/ sen blev det engelska vi va i data salen gjorde ngt på skolia. Sen slutade vi va på träffen och snackade med de på träffen om det som hände i helgen :P och har pratat med elle och mickis om några saker som jag inte kan ta upp här..så nu har jag so som vanligt xD och alla killar typ bombar och skriver ut "snygga" tjejer typ :P så typ 100 papper har skrivits ut ;) så sen har vi typ språk och matte lr jag vet faktiskt inte :/ sen äre hem och typ plugga eftersom man har fortfarande utegångs förbud -.- aja ska göra det bästa av saken så får det bli utgång i helgen YEY! :D   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0