godmorgon

Godmorgon! igår  orkade inte jag blogga när jag kom hem. Så får berätta nu då :P Pappa körde hem mig till elle när jag hade fixat mig :P När jag kom dit höll elle på att fixa sig så jag chattade med några på hennes msn. Försökte få mickis att följa med oxå och det gick bra ^^ typ 20 över8 drog vi ut :) gick till handlarn köpte lite cola och sånt :P tog bussen till barkarby. Sen när vi är där smsar jocke mig kom till barkarbyskolan jag bara wtf så drog vi dit. Jag har aldrig vart där förut så hittar typ inget. Men mickis och elle hade vart där förut men de huttade ju fan inte bättre än mig :P Sen hittade vi de haha :P vi satt typ och snackade och sånt i ett hus. Sen kom en kille med dricka och sånt. Hahah skit rolig kväll asso ;) sen skulle jag ha sovit hos elle men blev inte så sen skulle de ha sovit hos mig för vi skulle ha gjort en sak men blev inte så heller haha :P Tog bussen hem kom hem mamma satte på en film som vi skulle se men jag somnade ^^

vaknade i morse vid halv 12 typ :P så nu är alla nattis kompisar och äter frukost ska nog oxå göra det när det finns plats där  inne :P Ska nog bara vara hemma ikväll tror jag om det inte blir vara med de vi va med igår :P men e sjukt trött ^^ kisses<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0