fuck tele2

Okej kanske skrev lite fel om den där tjejen innan men ah det e sånt ni får tåla jag vet inte allt. Det va det jag hade fått höra från andra men alla kan ha fel i bland visst ? :D aja skit samma

Sitter här och inte funkar okej det e än sak som inte funkar ! min mobil asso får fan ångest vad fan tele2 håller på med ? de e fan helt efterblivna ? så e skit sur och försöker ringa men det e nån gubbe som svarar hela tiden som inte fattar ett skit ! Så om jag inte svarar på sms så är det drf ! E skiit lak asso :S
Och det e skit många som smsar mig nu och behöver snacka lixom :P och det är en person som behöver snacka så ha vete fan vad jag ska göra ;/ får se om jag får tag på den personen då ;P

aja ska inte göra er på dåligt humör i allafall ;D så nu hade jag tänkt lr snart hade jag tänkt lägga mig ner och ta ngt att äta och titta på en film ;D Men räkna med att jag kommer blogga lite mer ikväll ;)


sitter och snackar med natti och hon försöker hjälpa mig, så jag skulle kunna smsa/ringa igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0