firar natti idag!

♥tjatja ;) idag vare skola ju ;) sovmorgon skit skönt ! men vaknade ändå tidigt :O ah åt sen märkate jag att jag glömt mitt smink hos mamma ! största panik ! bad frida ta med lite smink till ksolan i allafall så det löste sig :) hade matte sen va no inställd yes! vi chillade i viksjö pch sånt ^^ sen blev det bild och alla hade typ pennkrig och vår lärare typ skrek i mitt och fridas öra för hon fick typ damp :S haha alal typ garva :P sen idrott vi fick välja mellan pingis och innebandy. så valde pingis palla ha innebandy :P sen typ höjde jessica och marcus musiken när inte läraren va där. Och sen kom han och han fick största damp på marcus :P

aja sen slutade vi blev chill i skolan och  lite sånt :) tog bussen hem. Typ sminkade mig mera va med natti och moa och sen äta :P vi har ju besök eftersom vi firar natti idag :P så snart ska natti öppna paket sen blire fika. Ska ut md elle sen oxå ^^ natti och moa ska iväg en snabbis sen med ocken då ska jag fråga om jag kan vi skjuts till elle ahahah :) så bloggar innan jag drar. I know ypu love me !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0