...

Det är slut det är över det kanske aldrig blir du och jag igen, ditt problem.. dina rykten jag sa till alla som sa saker om dej men nu orkar jag inte om man blir behandlad som skit ! du får klara dej ut det där själv står inte på din sida längre för du står inte på mig, jag kommer sakna dej men jag får försöka glömma dej allt det här är dina beslut inte mina! jag kommer lämna allt bakom mig nu... jag gråter jämt när jag tänker på dej , men vi bråkar för ofta det funkar lixom inte, du tar åt dej mer än vad jag visste jag ångrar vissa saker jag sagt, men du har oxå gjort saker inte bara jag som du tycker ! jag kommer i alla fall alltid att älska dig även fast jag inte visar dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0