fredag och lördag

loggade inte igår sry vet att ni har saknat miiig ^^ i alla fall det va ju skolan igår och efter skolan så drog jag till bålsta mötte carro och pernilla där, vi tog bussen asso carro bor fan ute på landet men det va massa tonåringar där i allafall ^^ vi drog hem till henne va inne på hennes rum sen åt vi tacos och snackade !:D Sen fixade viv oss och drog ut träffade nåra :) sen drog vi in vid 10 och hade kul ^^ flum kväll kul vi hade i allafall :) somnade vid12 tidigt för att vara mig men va jätte trött.

Vaknade vi halv 11 idag åt frukost städade satt vid datan och sånt tog bussen vid halv 2 hem och nu är jag hemma :) har snackat med mamma i telefonen oxå för typ rony min lärare har mailat och massa andra lärare har sagt att jag inte gör ngt på lektionerna ock skit ;S så ah det blev inte så lykat ! men nu är jag hemma och ahr skrivit lite kortfattat har ju ont i huvuder har tagit en ipren och hoppas det blir bättre ! så nu ska jag kolla bloggar och chilla vi ska äta hon mamma senare typ kanske ska ut ikväll oxå :) om ag orkar såklart ;)

saknar dej elle saknar alla våra kvällar och allt skiter i vad alla tycker jag kanske oxå har sagt dumma saker men ångrar våra kvällar slår allt gmn hoppas det blir vi igen ! älskar dej ! <3

 

hade ingen bild på carro kanske kommer senare `^^^<3


Kommentarer
Postat av: Pillis

Glömmer detta aldrig! <33

2009-10-10 @ 15:42:04
URL: http://pernillahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0