Dålig uppdaterning...

...ah rubriken säger väll allt ? sry för det men nu ska jag berätta om dagen :)

Först i morse vaknade jag 15 min innan bussen skulle få så sminkade mig och sen drog till bussen :) Mötte frida vid skåpen och sen drog vi till träslöjden ! Frida skulle typ såg så flög det en träflisa i mitt öga -.- så jag va tvungen att använd en sån där ögonsjölj  som de ahr i skolan det va fett läskigt et bara sprutar upp vatten i ögat så det tog en stund innan jag gjorde det hihi (a) Men tillslut blev det gjort ! och bara för jag inte ville göra det va oxå för mitt smink skulle förstöras och då blir man kallad fjortis av marcus i min klass -.- aja så hade  jag forfarande ont i ögat så frida och jag fick gå upp till skolsyster och hon tittade i mitt öga och jag fick nått jag skulle sjölja ögat med så jag gjorde det och gick tillbaka. Sen efter slöjden så skulle jag gå till syster igen för det gjorde fortfarande ont så jag

missade no lite gud vad synd ^^ hahah, så hon typ tittade i mitt öga och det hade blivit ett sår så on ringde mammaoch sånt, sen gick jag till no :P

 Sen lunch åt på träffen, efter så vare svenska där typ fick vi info om gymnasie skit :S och lollo och eve har inget liv och sitter och glor på mig och frida hela tiden ! -.-

Sen matte skit tråkigt hatar det -.-

Slutade sen drog hem pluggade lite

satt jag och chattade med eve för jag sksulle fråga en sak och då blev hon typ fett sur och dampa sönder och så hatar henne gå och dö din bitchiga lilla ... i alla fall. Sen pluggade jag no och nu är det klart :D

sitter här och chattar med jessica om en person men vem får ni inte veta för vet att den personen läser min blogg -.- ah så det håller vi hemligt :D ska dusha snart och sånt så vi hörs lite senare ! :) 


ligger här och smsar lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0