Dålig uppdaterning idag sry!

ah som rubriken säger, har inte haft lust och ork för att blogga nu har blivit riktigt dålig på det kan jag erkänna ! men i allafall skolan var väll som vanligt idag :/ men efter lunch så skulle vi på gymnasie mässan i barkarbyidrottshall tror jag det va :P så man fick massa papper från olika gymnasium :P

sen drog jag väll hem och typ va barnvakt åt isa jobbig hon är ibland typ klättre på borden och allt men älskar min sööta bebis ändå ! :)

sen typ kom pappa och de hade handlat jätte mkt inför i helgen syrran fyller ju år på lördag men vi firar henne på fredag :) Sen käkade vi sen drog jag och pappa pch köpte present till natti :P Kom hem kolla tv och sen spelade jag och micke kort. Och vem vann ? jo jag :D nu ska jag ta ngt att äta och sensova så ses i morgon om jag palla :/ lr kanske inte fören på kvällen eftersom det är den där dansen i morgon i skolan ska gå på den bara för man får edigt första lektionen på fredagen ahahah :) så ah ni får kolla och se om jag ha bloggat ! kisses


Älskar dej lillsyrran<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0