dålig uppdatering idag..

... som rubriken säger ? har inte bloggat ngt idag fören nu men ni ska så klart få veta vad jag har gjort ;)  Vi börjar med igår kväll, vi kollade ju inte på skräckfilmen som vi skulle för den verkade jätte dålig :/ så jag och ida tog maka och sen kolla med casper på "allt om min buske"  lr i alla fall lite ;P somnade väll vid halv 3 faktiskt inte så sent.

i morse vaknade vi tror jag klockan va 11 men i allafall ;P så vi åt och så klädde vi på oss. Senare skulle mamma, moster och natti till kista så jag och ida ville följa med :) Så vi drog dit i allafall. Jag och ida gick med natti vi gick först in i en godisaffär jätte billigt godis :) Sen kollade natti på kläder på gina och köpte lite. Sen skulle vi leta efter tatueringar till ikväll för hon ska på fest men det va ingen affär som hade det ;S Skulle ju ha gått på jessicas fest ikväll men kan inte eftersom ida oskar och casper är här men vi hittar väll på ngt :)

Sitter just nu vid nattis data för fucking casper och oskar har typ tagit sönder min det går inte att vara inne på internet :S tror oskar och casper kommer nu för de åkte med mamma och moster till veddesta. Vet inte vad som händer ikväll men i allafall <3 kisses<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0