cp=?

heej igen lr vad man ska säga ? :D  Somsagt skoan idag ju :/ och sen på håltimmen va eve och frida på bryggan och då fikade jag med lollo och hennes mamma :) sista lektion va engelska :/ Sen drog jag och frida te bussen och busschaffören kör så jävla sakt så jag får damp för jag vill inte missa bussen lixom så  sitter och säger massa saker te frida, och så hör tydligen haan som kör det.. och så här sa vi till varandra :
Han: om du håller på och säger massa skit så ser jag till att du aldrig får åka buss mer !
Jag: eh okej ?
Han för du vet inte hur det är att köra buss !
jag : nee ? (hahah klart jag inte vat jag är ju ingen busschafför ? han ska ju sköta sitt jobb och köra som man ska ? )
Han öppnar inte dörrarna fast vi är i barkarby och min buss står inne;S
Jag :asso kan du öppna dörrarna lr jag missar fucking min buss
Han : har du fattat ?
Jag: men ja!! öppna bara!
Sen öpnnar han och min buss åker asso fett sur jag blev största damp jag fick på han ;S Följde frida te tåget och så fick jag ta nästa buss :( Asso han kan inte se till att jag inte får åka buss mera lixom ? Aja i alla fall kom hem satte mig här ska snart göra nudla och sen te träffen jag och eve ska ju jobba :) kisses!♥

thats me today !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0