vet du någon bra film ? bra kommentera då <3

heej alla söötnosar ! ;) sitter vid datan och gör typ inget lr joo jag laddar ner filmer ;) så vet du någon bra kommentera då , men i allafall laddar ner massa filmer som jag tänkte se. Har bakat paj oxå ^^ som jag ska ha till filmer ;P asso ni kanske tror jag e största tjockis men det är jag inte snarare tvärt om jag går inte upp i vikt öven fast jag äter mkt ! i alla fall nu ska vi inte prata om det. I morgon börjar jag ju 1 ska vara hos jessica 20 över tolv senast så ska kolla buss sen ;) sen ska vi dra till frida eftersom hon fyller år :D<3 men nu ska jag fortsätta ladda ner filmer ! kisses<3

sitter här i en gul t-shirt sexigt va ? ;D <3

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof fan #1

ZOMBIELAND! måste ses fjortizz or notz

2009-11-05 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0