till "lars-olof"

om det är så jävla viktigt så har jag runt 30 besökare per dag ! inte mycket vet men jag e ingen känd bloggare men jag bloggar inte för att bli känd jag bloggar för jag tycker det är en kul grej. När jag skaffade min blogg och innan visste jag inte att man kunde bli känd innom blogg värden. Så "lars-olof" jag har inte bara 5 besökare, som du kanske har om du har blogg lr om du skulle haft det skulle du max ha haft 5 besökare av dej själv ! Jag skiiter rent ut sagt hur ,ånga besökare jag har lr jo det e kul om det e några som läser men jag är inte sån som skickar sms/medelande till alla att de ska läsa min blogg man läser den om man vill. Jag har inte tvingat mina läsare att läsa det e deras val ! som det är ditt val att du läser min blogg ! men onödiga kommentarer snäll det e bara omoget säg face to face om det är ngt ! inte bakom din data !

Kommentarer
Postat av: Lars-Olof

fatta att du skämmer ut dig med dina poser liggandes på golvet och sånt bara

2009-11-08 @ 18:53:58
Postat av: Pillis

till lars-olof: Som om det är ditt problem?!

2009-11-12 @ 15:59:32
URL: http://ssoulmaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0