svar på tal

Såg den här kommenteren jag fick för ett tag sen faktiskt :

Anonym:

jag har några önskemål till din blogg faktiskt !

att du ska ta mer bilder när du är ute på kvällarna och i skolan och inte bara bilder på dej själv visst det oxå men inte bara ! :)

Ha mer hiss och diss

Ha tävling om att du kan länka äns blogg.

frågestund

mm :) hoppas du tar åt dej av mina önskningar för det skulle vara kul :)

Det är kul när ni kommenterar vad jag kan ändra på min blogg :)
den första punkten tycker jag har lyckats med faktiskt ? jag tog massa bilder i stan och när vi begravde min kanin men kan kanske ta fler bilder i morgon i skolan ;)

Jag har funderat på hiss och diss men har inga tankar om vad jag kan hissa och dissa men försöker komma på något faktiskt !

Frågestund ah tänkte börja med det idag ! låter väll kul men gör ett inllägg senare om det då kan ni börja, nu får ni lova att kommentera massor då ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0