städat rummet :)

har städat sen 7 ungefär och nu är jag klar :) haha så dukktig i 4 timmar typ ;P har damsugit dammat sorterat och allt :) åh fast det blev ngr bilder medans haha ^^

Bädda sängen :)

skjut mig jag vill inte sortera hhaha

damma ;P

haha lite ego bilder hinner man alltid med ;P

damsuga :)

mublerade om lite oxå där fotöljen står där stog min bokhylla :) tog en lampa från vardagsrummet oså ^^

och bokhyllan står där fotöljen stog förut :)

och nu var det sista bilden :) många bukder det blev då men det är väll bara kul ? en bra blogg ska ha många bilder :)

men nu ska jag fortsätta se på oskylldigtdömd som är på tv :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla..

2009-11-25 @ 23:09:45
Postat av: håkan

sexy as! Skulle vilja knulla din röv!

2009-11-26 @ 19:33:39
Postat av: Anonym

fint ditt rum blev :)

2009-11-28 @ 00:30:15
Postat av: Pillis

Till "Håkan" In your dreams lilla gubben. Så jävla omogen och patetisk du e ditt cp! Sex är någoting du alrig kommer få uppleva det är bara att nöja dej med att r*nka! Cp offer!

2009-11-28 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0