sry för dålig uppdatering men har haft annat för mig ska skärpa mig nu jag lovar!

tjaa ;) vaknade 06:47 i morse faktiskt ;P skulle ta 16 över bussen så sminkade mig åt och sånt och sen drgo till bussen. Kom till skolan ganska tidigt gick omkring.

Sen blev det engelska uppsatsskrivning fick göra det på datan med frida<3 Sen efter blev det no vi hade vikarie "sminkdockan" usch hatar henne men vi snacka typ bort hela lektionen. Sen gick jag och frida till träffen och åt .

 Sen till bussen med jessica. Drog till simhallen fast jag frida och eve skulle inte simma. Så när vi kommer dit kommer thomas och är där typ en stund:S Sen följer jag och frida han en bit till maken och sen drog vi tillbaka. Då säger leif att vi som inte ska simma ska gå runt typ en fotbollsplan. Så vi börjar gå och så går jag på vägen så kommer en gubbe och slår mig på armen (där jag tog spruta) och säger hej jag typ dog och börj skricka haha. Sen kom thomas igen. Sen blev det in i simhallen och kolla på alla som simmat ;P Gick till bussen  åkte till skolan.

Jag och frida gick mäst omkring i skolan tills det blev svenska med "sminkdockan" igen -.- Sen so fast jag hade möt med mamma och någon tjej... Sen så drog jag och mötte frida och elle och vi va kvar i skolan en stund tills mickis kom:)

sen drog vi till bussen och jag åkte hem såg på film och sånt och har precis gjort matte :/ och spelat kort med micke haha.. Snart börjar mitt program om jag får se på det eftersom vi inte har fixat att vi har 2 tvapparater med kanaler på -.- så vi får se annars laddar jag ner ngt bra :)


Kommentarer
Postat av: anonym

kaninjävel

2009-11-15 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0